مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-12دانش

اقدام خودجوش دانشجویان گیلانی برای تولید ماسک/ راه اندازی پویش اهدای خون


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از اقدام خودجوش دانشجویان بسیجی گیلانی برای تولید ماسک جهت یاری رساندن به عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند خبر داد.

- ایسنا/گیلان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از اقدام خودجوش دانشجویان بسیجی گیلانی برای تولید ماسک جهت یاری رساندن به عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند خبر داد.

مهدی مرادی در گفت وگو با ایسنا از تشکیل کارگروهی تحت عنوان مقابله با کرونا ویروس در بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: این کارگروه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، جهت بررسی نقشی که جوانان دانشجو دغدغه مند می توانند برای مقابله و جلوگیری از انتشار این ویروس ایفا کنند، تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تصمیم بر این شد با کمک دانشجویان بسیجی فرآیندی طراحی کنیم تا دانشجویان بتوانند در این برهه نیز به کمک جامعه بیایند.

تصریح کرد: در این کارگروه پیشنهادات مختلفی از جمله تولید ژل ضدعفونی کننده، الکل طبی، گندزدایی معابر و برپایی ایستگاه سلامت مطرح شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ادامه داد: در گام نخست فراخوانی جهت دریافت دلنوشته، نقاشی و فیلم 15 ثانیه ای داده شد که خوشبختانه استقبال خوبی بعمل آمد و آثار خوبی به دست ما رسید؛ این آثار بعد از جمع آوری به دست کاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خودجوش دانشجویان گیلانی برای تولید ماسک/ راه اندازی پویش اهدای خون

اقدام خودجوش دانشجویان گیلانی برای تولید ماسک/ راه اندازی پویش اهدای خون